Monday, December 5, 2011

Galaxy Note, mengembalikan penggunakan stylus?

Wife aku tiba-tiba call dan bercerita pasal iklan Galaxy Note. Dia berminat dengan cara produk digunakan semudah jari dileret (dalam iPhone sudah ada) dan penggunakan stylus.


Kerana 2 cara penggunaan ini, menarik minat dia?? Aku agak pelik, adakah tulisan dia secantik macam iklan ini? Memudahkan kerja dia? Kadang-kal mintak aku tolong buat transaksi online bank, padahal ada kemudahan paling mudah dan simple di tangannya? Masih nak Galaxy Note?

Pandai sungguh iklan ini menarik minat orang.

Seperti juga macam mana dia berminat akan kereta Peugeot 3008, walaupun ramai orang berpendapat, kos maintenance yang tinggi, dia tetap mengidam kereta tu.

Beberapa bulan lepas, aku dapat percuma netbook dari HP. Aku tak memerlukan sangat netbook ini sebab aku dah ada notebook dan spec yang adak kurang untuk hobby development. Maka, aku beri HP notebook ini pada wife, supaya dia tidak ganggu aku lagi untuk tolong buat transaksi bank.

Tapi, masih lagi kacau aku. Uwaaaa!!!!

Aku cakap, kalau nak guna Galaxy Note ni, pastikan ianya memudahakan kerja. Setakat nak baca buku online atau tengok video, baik, gunakan sahaja netbook tu.

Bukan apa, banyak orang aku tengok, kalau minat pada featuresnya, dalam keadaan terburu-buru, dia akan berbalik pada cara lama. Percayalah.

No comments:

Post a Comment