Sunday, November 8, 2015

Handle arak

Hari ini pergi mini market yang hampir dengan rumah aku. Lepas ambil barang-barang yang nak dibeli, beratur kat kaunter.

What! Awek baru kerja. Comel dengan tudung dan bermulut kecik. Ada can nak tackle awek ni tak? Makin rajin la aku nak singgah selalu beli barang. Tapi muka agak masam sikit.

Aku paling menyampah kalau awek cun, muka masam. Kalau tak suka kerja, jangan kerja la. Cari la kerja yang ko suka buat.

Customer depan aku, Vietnam beli beer. Awek tu scan barang dan masukkan tin beer dalam beg plastik guna sarung tangan???!!!! What the hell. Adakah kenajisan beer ni sampai tak leh sentuh? Adakah kena samak kalau tersentuh? Setahu aku, handle pun dah kira berdosa.

Aksi awek ni, menyebabkan aku menahan ketawa sebab sarung tangan dia terlalu licin sampai terlepas tin beer dari tangan. Terkial-kial. Hhehehehehehehehe

No comments:

Post a Comment